Bastardo
Studio Metaklinika
KB: Koje ideje stoje iza ovog kreativnog rešenja?
SM: Ilustracija je izrađena u jeku Svetskog prvenstva u fudbalu, kada su uzburkane emocije I psovke prštale iz svih beogradskih kafića uprkos činjenici da fudbalska reprezentacija Srbije nije u Brazilu, niti je godinama putovala na svetska prvenstva.
KB: Šta je bila inspiracija?
SM: Informacija da je dominantna aroma piva: menta I trava, kao I sam naziv Bastardo, nas je takodje smestio na fudbalske terene. Setili smo se kako je tanka linija koja deli veličanje igrača I nazivanje istih prokletnicima, ili kolikvijalno kučkinim sinovima. Nacrtali smo jednog od njih: Bastarda, prokletnika, istovremeno agresivnog I simpatičnog, koji izaziva te dualne emocije.
KB: Da li je ukus piva definisao dizajn etikete?
SM: Definitivno, radilo se dosta na istraživanju ukusa i to je doprinelo inspiraciji.
KB: Kako izgleda dizajnirati za prvo srpsko kraft pivo?
SM: Osvežavajuće, kao menta i trava.
KB: Omiljeno Kabinet pivo?
SM: SuperNova.
Međunarodno nagrađeni likovni umetnici Nenad Trifunović i Lazar Bodroža čine Metakliniku,. Polje delovanja ovog nezavisnog kreativnog studija je grafički dizajn, fotografija, brending, ilustracija, animacija…