Vertigo

Slavimir Stojanović – Futro

KB: Koje ideje stoje iza ovog kreativnog rešenja?
S: Ideja je da se kroz grafičku interpretaciju oseti snaga I kvalitet Vertigo piva, a da se vizuelno nedvosmisleno ilustruje sam naziv piva.

KB: Šta je bila inicijalna inspiracija?
SS: Optička iluzija kao sinonim za vrtoglavicu, ali stilizovana na savremen i likovno neočekivan način za pivsku industriju.

KB: Da li je ukus piva definisao dizajn etikete?
SS: Naravno. Konkretan, crno beli graficki pristup u potpunosti oslikava i ukus i efekte Vertigo piva.

KB: kako izgleda dizajnirati za prvo srpsko kraft pivo?
SS: Čista uživancija, bez uobičajenih kreativnih drama na relaciji klijent – dizajner. Ovom projektu sam pristupio kompletno autorski, kao da radim za sebe svoje pivo sa idejom da etiketa komotno, kad se poveća, moze da visi na zidu neke cool galerije. KB: Omiljeno Kabinet pivo?

KB: Omiljeno Kabinet pivo?
SS: Vertigo.

Vertigo je ilustrovao Slavimir Stojanovic Futro koji ima više od 200 međunarodnih nagrada i ciji su radovi deo kolekcija u nekoliko muzeja. Radio je u Saatchi & Saatchi, Kompas Design, Arih Advertising, Futro Creative Service Unit, Communis DDB.

http://www.slavimir.com/

https://www.behance.net/Slavimir

Korpa
PRIJAVA

Još uvek niste napravili nalog?

Are you over 18?

Da biste pristupili web lokaciji, morate potvrditi da imate 18 godina ili više.

(Da biste pristupili sajtu potrebno je da potvrdite da imate više od 18godina.)

Pristup zabranjen

Pristup vam je ograničen zbog vaših godina.

I am 18 or Older I am Under 18
Počnite kucati da biste videli proizvode koje tražite.