Vertigo

Slavimir Stojanović – Futro

KB: Koje ideje stoje iza ovog kreativnog rešenja?
S: Ideja je da se kroz grafičku interpretaciju oseti snaga I kvalitet Vertigo piva, a da se vizuelno nedvosmisleno ilustruje sam naziv piva.

KB: Šta je bila inicijalna inspiracija?
SS: Optička iluzija kao sinonim za vrtoglavicu, ali stilizovana na savremen i likovno neočekivan način za pivsku industriju.

KB: Da li je ukus piva definisao dizajn etikete?
SS: Naravno. Konkretan, crno beli graficki pristup u potpunosti oslikava i ukus i efekte Vertigo piva.

KB: kako izgleda dizajnirati za prvo srpsko kraft pivo?
SS: Čista uživancija, bez uobičajenih kreativnih drama na relaciji klijent – dizajner. Ovom projektu sam pristupio kompletno autorski, kao da radim za sebe svoje pivo sa idejom da etiketa komotno, kad se poveća, moze da visi na zidu neke cool galerije. KB: Omiljeno Kabinet pivo?

KB: Omiljeno Kabinet pivo?
SS: Vertigo.

Vertigo je ilustrovao Slavimir Stojanovic Futro koji ima više od 200 međunarodnih nagrada i ciji su radovi deo kolekcija u nekoliko muzeja. Radio je u Saatchi & Saatchi, Kompas Design, Arih Advertising, Futro Creative Service Unit, Communis DDB.

http://www.slavimir.com/

https://www.behance.net/Slavimir