Rufaro
Marko Prokić
KB: Koje ideje stoje iza ovog kreativnog rešenja?
FF: Probao sam da specifičan ukus i sastav piva zamislim, a potom personifikujem u njegovoj boginji, Rufaro. Rufaro.
KB: Šta je bila inicijalna inspiracija?
FF: Kontrast totemističkog izraza koji će odvući na tradicionalnu, egzotičnu Afriku, i minimalistička linijska ilustracija koja će ga vratiti u sadašnji trenutak. KB: Da li je ukus piva definisao dizajn etik
KB: Da li je ukus piva definisao dizajn etikete?
FF: Pre specifičnost njegovih sastojaka. Najveći izazov je bio likovno ukomponovati konoplju sa jedne i mandarinu odnosno pomorandžu sa druge strane, a izbeći banalizaciju njihovog prikaza, posebno ove prve.
KB: kako izgleda dizajnirati za prvo srpsko kraft pivo?
FF: Dream job. Raditi dizajn za nekoga ko dizajn toliko ceni, i nije rad. Da ne spominjem da je čast biti u društvu imena koja su radila druge etikete.
KB: Omiljeno Kabinet pivo?
FF: Nećete mi verovati, ali pivo ne pijem. I pored toga, Mozaik definitivno. Jer ga je crtala Vesna Pesic.
Posle deset godina art direktorisanja u zemlji i inostranstvu, ,
Marko Prokic sada stoji iza svog brenda F.CKINFINE kao illustrator i graficki dizajner.