Akrobata
Margareta Nedeljković
KB: Koje ideje stoje iza ovog kreativnog rešenja?
MN: Svi smo akrobate, svakodnevno. Izvodimo akrobacije sa informacijama, situacijama, obavezama, vremenom. Sa vizuelnog aspekta želela sam da to bude čista grafika jednostavnih oblika koji bi predstavili ne tako jednostavnu, a neizostavnu veštinu.
KB: Šta je bila inspiracija?
MN: Akrobacija kao balans, pronalazak ravnoteže i u trenucima kada si van nje.
KB: Da li je ukus piva definisao dizajn etikete?
MN: Nisam imala priliku da probam pivo u toku rada na etiketi, ali sam uradila malo istraživanje kako bi stekla okvirnu sliku palete koja stoji iza ukusa. Rekla bih da su ta saznanja, kao i sam naziv piva bili, u kombinaciji, glavne smernice za rad na ilustraciji.
KB: kako izgleda dizajnirati za prvo srpsko kraft pivo?
MN: Rad na projektima poput ovog predstavljaju uživanje i čast. Postoji određena odgovornost prema brendu, kao i prema ekipi koja je pre mene učestvovala u projektu.
KB: Omiljeno Kabinet pivo?
MN: Brrkaaa. Večiti sam fan rada Bratislava Milenkovića.
Nakon srednje umetničke škole i Fakulteta za umetnost i dizajn Margareta je nekoliko godina radila u dizajn studijima baveći se brendingom u okviru nevladinog sektora, vojne industrije, izdavaštva, kao i dizajnom pakovanja nakon čega fokus prebacuje na UI/UX dizajn u okviru IT industije.
Ilustracija se uvek provlačila kao sastavni deo vizuelne komunikacije u grafičkom dizajnu i kroz korisničko iskustvo sajtova i aplikacija