Cassius

Insomnia - Stanislav Mirković

KB: Koje ideje stoje iza ovog kreativnog rešenja?
SM: Ideja je bila da se vizuelizuje jako crno pivo.

KB: Šta je bila inspiracija?
SM: Sam naziv i tip piva – Cassius Stout, je napravio vodilju i definisao kolorit i pravac dizajna. Izazov je bio apstraktno ali simbolično prikazati jako crno pivo ali takodje napraviti finu vezu sa imenom i likom – Cassius.

KB: Da li je ukus piva definisao dizajn etikete?
SM: Interesanto je sto je Cassius Clay bio atipična zvezda svog doba, slično kao i Kabinet sa Cassius Stautom, sa jedinstvenim pristupom, filozofijom i kombinacijom aroma. Tako je rođena jaka, oštra i tamna zvezda medju pivima, oivičena zlatom.

KB: Kako izgleda dizajnirati za prvo srpsko kraft pivo?
SM: Zabavno.

KB: Omiljeno Kabinet pivo?
SM: Plavo.

Stanislav je vizuelni umetnik, a bavi se brendingom, vizuelnim komunikacijama, ilustracijama, grafičkim i industrijskim dizajnom… Osnivač dizajn studija Insomnia.

http://insomnia.rs/

Korpa
PRIJAVA

Još uvek niste napravili nalog?

Are you over 18?

Da biste pristupili web lokaciji, morate potvrditi da imate 18 godina ili više.

(Da biste pristupili sajtu potrebno je da potvrdite da imate više od 18godina.)

Pristup zabranjen

Pristup vam je ograničen zbog vaših godina.

I am 18 or Older I am Under 18
Počnite kucati da biste videli proizvode koje tražite.