Cassius
Insomnia - Stanislav Mirković
KB: Koje ideje stoje iza ovog kreativnog rešenja?
SM: Ideja je bila da se vizuelizuje jako crno pivo.
KB: Šta je bila inspiracija?
SM: Sam naziv i tip piva – Cassius Stout, je napravio vodilju i definisao kolorit i pravac dizajna. Izazov je bio apstraktno ali simbolično prikazati jako crno pivo ali takodje napraviti finu vezu sa imenom i likom – Cassius.
KB: Da li je ukus piva definisao dizajn etikete?
SM: Interesanto je sto je Cassius Clay bio atipična zvezda svog doba, slično kao i Kabinet sa Cassius Stautom, sa jedinstvenim pristupom, filozofijom i kombinacijom aroma. Tako je rođena jaka, oštra i tamna zvezda medju pivima, oivičena zlatom.
KB: Kako izgleda dizajnirati za prvo srpsko kraft pivo?
SM: Zabavno.
KB: Omiljeno Kabinet pivo?
SM: Plavo.
Stanislav je vizuelni umetnik, a bavi se brendingom, vizuelnim komunikacijama, ilustracijama, grafičkim i industrijskim dizajnom… Osnivač dizajn studija Insomnia.