
Pablo
Dejan Micić
KB: Koje ideje stoje iza ovog kreativnog rešenja?
DM:Napraviti etiketu i brend za pivo, koje je urađeno po ideji Samo Pivo paba sa domaćinom i prijateljima iz Kabineta, njihovim iskustvom i kvalitetom, stila specifičnog za ove krajeve, sa takvim karakterom, dizajn traži nesvakidašnje rešenje.
KB: Šta je bila inspiracija?
DM:Istinita je priča. Kao iz filma, modernog vremena, vojnik Pablo, velike vojne sile ušao je u naš pab. Naslonio se na šank i dugo nam pričao njegovu priču. Posle nekoliko meseci, kao i mnogo puta pre, nomadski poziv i neki generali odveli su ga dalje. Modern American story.
KB: Da li je ukus piva definisao dizajn etikete?
DM:U koliko vas put nanese preko pustinja Novog Meksika, Arizone ili Teksasa, ili se usudite preko osušenih jezera Kalifornije – mali Meksikanac bi vam bio veran saputnik.
KB: kako izgleda dizajnirati za prvo srpsko kraft pivo?
DM: Kako lično i profesionalno pratim pivsku post, natalnu srpsku scenu, Kabinet je uvek imao one dobre osobine starijeg brata.
KB: Omiljeno Kabinet pivo?
DM: Evouliramo zajedno i to u dobrom pravcu.
Dejan Micić, član kreativnog tima najvećeg paba u regionu, promotera nezavisne pivske scene – Samo Pivo! A preko dana dizajner u agenciji Ovation BBDO Worldwide.