Brrkaaa
Bratislav Milenković
KB: Koje ideje stoje iza ovog kreativnog rešenja?
BM: Cilj je bio da se, pre svega, dođe do prepoznatljivog vizuelnog rešenja koje može da se pozicionira u Kabinet liniju na adekvatan način a da jasno priča priču o sadržaju boce.
KB: Šta je bila inspiracija?
BM: Kako o pivo pripada APA tipu, učinilo nam se da ima smisla da se poigramo sa stereotipima vezanim za kulturu SAD (USA) i nakon nekoliko ideja, simpatični Brka je izašao kao pobednik.
KB: Da li je ukus piva definisao dizajn etikete?
BM: U jednoj meri da, trebalo je da etiketa prenese odeđenu dozu svežine – upravo odatle, Brkin portret čine lake, jednostavne forme okružene sa puno beline oko sebe, kako bi omogućile etiketi da bude razigrana a ujedno i funkcionalan vizual.
KB: kako izgleda dizajnirati za prvo srpsko kraft pivo?
BM: Uzbudljivo i zabavno. Prilično je inspirativno biti deo jednog pionirskog projekta – naročito ako uključuje ILUSTRACIJU i PIVO.
KB: Omiljeno Kabinet pivo?
BM: Plavo, Vista 1, 2.
Bratislav je ilustrator i freelance grafički dizajner. Radio je kao art direktor u agenciji Bruketa & Žinić. Osnovao je Lorem Ipsum Studio zajedno sa Nemanjom Jehličkom i Nikolom Zmajevićem. Njegov portfolio broji projekte za New York Times, Wired magazin, Financial Times, Computer Art magazin, Moritz