Stanislav Mirković

  • cassiuous-300x349

  • Cassius

    KB: Koje ideje stoje iza ovog kreativnog rešenja?
    SM: Ideja je bila da se vizuelizuje jako crno pivo.

    KB: Šta je bila inspiracija?
    SM: Sam naziv i tip piva – Cassius Stout, je napravio vodilju i definisao kolorit i pravac dizajna.
    Izazov je bio apstraktno ali simbolično prikazati jako crno pivo ali takodje napraviti finu vezu sa imenom i likom – Cassius.

    KB: Da li je ukus piva definisao dizajn etikete?
    SM: Interesanto je sto je Cassius Clay bio atipična zvezda svog doba, slično kao i Kabinet sa Cassius Staut-om, sa jedinstvenim pristupom, filozofijom i kombinacijom aroma.
    Tako je rođena jaka, oštra i tamna zvezda medju pivima, oivičena zlatom.

    KB: Kako izgleda dizajnirati za prvo srpsko kraft pivo?
    SM: Zabavno.

    KB: Omiljeno Kabinet pivo?
    SM: Plavo.

Stanislav je vizuelni umetnik, a bavi se brendingom, vizuelnim komunikacijama, ilustracijama, grafičkim i industrijskim dizajnom… Osnivač dizajn studija Insomnia.

http://insomnia.rs/