Marko Prokić

  • rufaro-300x349-01-01

  • Rufaro

    KB: Koje ideje stoje iza ovog kreativnog rešenja?
    Probao sam da specifičan ukus i sastav piva zamislim, a potom personifikujem u njegovoj boginji, Rufaro.

    KB: Šta je bila inspiracija?
    Kontrast totemističkog izraza koji će odvući na tradicionalnu, egzotičnu Afriku, i minimalistička linijska ilustracija koja će ga vratiti u sadašnji trenutak.

    KB: Da li je ukus piva definisao dizajn etikete?
    Pre specifičnost njegovih sastojaka. Najveći izazov je bio likovno ukomponovati konoplju sa jedne i mandarinu odnosno pomorandžu sa druge strane, a izbeći banalizaciju njihovog prikaza, posebno ove prve.

    KB: Kako izgleda dizajnirati za prvo srpsko kraft pivo?
    Dream job. Raditi dizajn za nekoga ko dizajn toliko ceni, i nije rad. Da ne spominjem da je čast biti u društvu imena koja su radila druge etikete.

    KB: Omiljeno Kabinet pivo?
    Nećete mi verovati, ali pivo ne pijem. I pored toga, Mozaik definitivno. Jer ga je crtala Vesna Pesic.

Posle deset godina art direktorisanja u zemlji i inostranstvu, Marko Prokić sada stoji iza svog brenda F.CKINFINE kao illustrator i graficki dizajner.