Futro – Slavimir Stojanović

  • vertigo-300x349

  • Vertigo

    KB: Koje ideje stoje iza ovog kreativnog rešenja?
    SS: Ideja je da se kroz grafičku interpretaciju oseti snaga I kvalitet Vertigo piva, a da se vizuelno nedvosmisleno ilustruje sam naziv piva.

    KB: Šta je bila inspiracija?
    SS: Optička iluzija kao sinonim za vrtoglavicu, ali stilizovana na savremen i likovno neočekivan način za pivsku industriju.

    KB: Da li je ukus piva definisao dizajn etikete?
    SS: Naravno. Konkretan, crno beli graficki pristup u potpunosti oslikava i ukus i efekte Vertigo piva.

    KB: Kako izgleda dizajnirati za prvo srpsko kraft pivo?
    SS: Čista uživancija, bez uobičajenih kreativnih drama na relaciji klijent – dizajner. Ovom projektu sam pristupio kompletno autorski, kao da radim za sebe svoje pivo sa idejom da etiketa komotno, kad se poveća, moze da visi na zidu neke cool galerije.

    KB: Omiljeno Kabinet pivo?
    SS: Vertigo.

Vertigo je ilustrovao Slavimir Stojanović Futro koji ima više od 200 međunarodnih nagrada i ciji su radovi deo kolekcija u nekoliko muzeja. Radio je u Saatchi & Saatchi, Kompas Design, Arih Advertising, Futro Creative Service Unit, Communis DDB.

http://www.slavimir.com/

https://www.behance.net/Slavimir